piątek, 21 października 2011

W nastroju nieprzysiadalnym

Poetyka - prawdopodobnie jedyny interesujący przedmiot na moim kierunku studiów. Póki co.
Nikt się tego nie spodziewał.
Ja się tego nie spodziewałam.
Ja się tego nie spodziewam.

Polisyndeton - parenteza - solecyzm - zeugma - anakolut - synekdocha - jamb - litotes - teza - antyteza - synteza
Abrakadabra - hokus pokus - czary mary - vindgardium leviosa - alochomora

Kiedy 80 letni zasuszony, pokruszony, siwiuteńki profesor w krawacie wystającym spod szarej kurtki przeciwdeszczowej zachwyca się  Świetlickim, choć nie ma odwagi cytować.


1 komentarz:

  1. Nieprzysiadalność to mistrzostwo. Zazdroszczę poetyki i profesora. Poetyka może być arcyciekawa, ale Jagiellońska Doktor Poetyczanka, z którą przyszło mi się mierzyć niestety zupełnie nie potrafi tego oddać. Na samą myśl się gotuję. Nigdy nie spotkałam tak niekompetentnego, zagubionego i bezmyślnego (a może zbytdużonarazmyślnego) nauczyciela! Skończy się na tym, że pożyczę od Ciebie notatki! :)

    OdpowiedzUsuń